Provjerite stanje bodova na prodajnom mjestu!

 

Transakcija otkupa bodova

  Došli ste na prodajno mjesto i odlučili se za robu ili uslugu navedenog prodajnog mjesta i dio iznosa želite platiti svojim Membership Rewards bodovima.

Trgovcu najavite da želite platiti Membership Rewards karticom, koju će provuči kroz POS terminal te stanje bodova na kartici umanjiti za iznos paketa koji ste odabrali.

Ako je ukupni iznos veći od iznosa koji ste podmirili bodovima s Membership Rewards kartice, ostatak iznosa možete platiti svojom American Express karticom, nekom drugom karticom ili gotovinom.

Ispis slipa prilikom otkupa Membership Rewards bodova:

Upit u saldo bodova

  Na svakom prodajnom mjestu koje prihvaća Membership Rewards karticu možete provjeriti raspoloživo stanje bodova.

Zamolite trgovca da provuče vašu Membership Rewards karticu kroz POS terminal te vam na slipu ispiše stanje bodova.

Ispis slipa sa saldom Membership Rewards bodova:

Transakcija storna otkupa bodova

  Ako je došlo do pogreške upisa broja bodova kojima želite platiti ili ste se predomislili, trgovac će napraviti transakciju storna otkupa bodova te ispisati slip na kojem će biti vidljivo da je transakcija stornirana i prikaz bodovnog stanja nakon transakcije storna.

Ispis slipa sa stornom otkupa Membership Rewards bodova: