Što je Membership Rewards program?

Membership Rewards je program nagrađivanja i poticanja korištenja American Express kartica i redovnog plaćanja računa.

Kako se postaje sudionik Membership Rewards programa?

Korisnici osobnih osnovnih American Express kartica koje sadrže funkcionalnost Membership Rewards programa mogu postati sudionicima Programa ako pošalju  popunjenu i potpisanu pristupnicu za Membership Rewards program.

Koje sve kartice mogu sudjelovati u Membership Rewards programu?

American Express kartica, American Express Gold Card, The Platinum Card, American Express kreditna kartica, American Express kartica sa srcem, Konzum American Express kreditna kartica, T American Express kreditna kartica, Blue iz American Expressa, American Express Affinity Card za članove Rotary Distrikta 1913.

Kako se sakupljaju nagradni bodovi?

Svaki sudionik Membership Rewards programa osvojit će jedan bod za svaku kunu plaćenu American Express karticom prijavljenom u program (1 kn = 1 bod) pod uvjetom da je račun plaćen u cijelosti te da je uplata za račun primljena na račun PBZ Carda najkasnije 5 dana od njegova datuma dospijeća.

Mogu li se nagradni bodovi sakupljati zajedno sa članovima obitelji?

Dodatni korisnici American Express kartica uključenih u Program automatski sudjeluju u sakupljanju bodova, a dodatno se u Program mogu pridružiti American Express kartice supružnika i dodatne Business Cards koje glase na osnovnog sudionika Programa ako ste prilikom prijave za to ishodili suglasnost tvrtke u kojoj radite.

Gdje se mogu iskoristiti nagradni Membership Rewards bodovi?

Sakupljeni Membership Rewards bodovi mogu se iskoristiti za:
plaćanje proizvoda i/ili usluga na prodajnim mjestima koja prihvaćaju Membership Rewards karticu, pretplate na časopise, darove s American Express znakom, donirati brojnim humanitarnim udrugama, plaćanje članarine American Express kartice ili naknade za Membership Rewards program.

Što je Membership Rewards kartica?

Membership Rewards kartica izdaje se u sklopu Membership Rewards programa u svrhu plaćanja sakupljenim nagradnim bodovima.

Kako se može provjeriti stanje raspoloživih Membership Rewards bodova?

Izvještaj o raspoloživom stanju bodova dostupan je na mjesečnom računu/izvatku osobne American Express kartice osnovnog sudionika Membership Rewards programa, upitom na broj 0800 3775 00, putem usluge My Account na www.americanexpress.hr.

Stanje raspoloživih bodova možete provjeriti i na svakom prodajnom mjestu koje prihvaća Membership Rewards karticu na način da trgovac provuče vašu karticu kroz POS terminal te vam na slipu ispiše stanje bodova.

Imaju li Membership Rewards bodovi rok zastarijevanja?

Ne. Sakupljeni Membership Rewards bodovi vrijede trajno.

Izgubio sam Membership Rewards karticu. Jesam li time izgubio i sakupljene nagradne bodove?

Ne. Sakupljeni Membership Rewards bodovi moći će se koristiti i novom, zamjenskom Membership Rewards karticom.

Mogu li svoje bodove dati na korištenje nekom drugom?

Membership Rewards kartica je neprenosiva, ali osnovni sudionik Membership Rewards programa može zatražiti izdavanje dodatne kartice, isključivo korisnicima American Express kartice.

Mogu li ograničiti korištenje dodatnih Membership Rewards kartica?

Osnovni sudionik Membership Rewards programa može ograničiti uporabu dodatnih kartica bodovnim iznosom.

Mogu li sve svoje bodove potrošiti na odabranom prodajnom mjestu?

Na prodajnim mjestima koja prihvaćaju Membership Rewards karticu definirani su iznosi bodova raspoloživi za potrošnju te određeni uvjeti i razdoblja raspoloživosti.